Posts

Showing posts with the label Walimatulurus

Hari Bahagia Dayat

Image
Assalamualaikum warahmatullah~ moshimoshi :) A shita wa (esok) genap sebulan umur perkahwinan my close friend Dayat. Alhamdulillah sedar tak sedar dah 3 orang members ClusterCrews naik pelamin, coming soon seorang lagi Q which is early next year, Z pula nampaknya ada bunga - bunga ni, so yang tinggal aku & ez. Ok. Sempoi. Tetiba. Story mory pasal wedding dayat bulan lepas di dewan berhampiran perumahannya di kg tali air. Alhamdulillah seperti yang dirancang aku dapat menghadirkan diri bekwah sebelah perempuan 25 Oktober lalu bertemankan Q, Saa & Aten sambil diescort oleh tunang Q sebagai pakar jalan. Thanks ya~ tema color purple, kalau tak silap before raya haji tahun ni pergi shopping kat angsana mall, before this known as Greentown mall common area kalau nak cari baju raya, aksesori, baju t-shirt, yang luar dalam dan sbagainya..hehehe..sepanjang tahun ada. Alhamdulillah kebetulan menjengah kedai - kedai di sebelah dalam tingkat satu dapat la sambar se...

Gambar Kahwin

Image
Salam. Berikutan sedikit kerajinan mengedit gambar semalam, ada la beberapa gambar lama time kenduri member - member and cousin tempoh hari yang a nak post kat sini. Makanya terhasil la post yang ala - ala album gambar neh. Jaa~ Leen's wedding kat Setiawan (2012) Amy-DD-Ana-Leen-Lynda Ex-bainunians Cousin's Wedding (2012) Shah Alam Cousin's Wedding (2012) D-day Zim's Wedding (2013) Ezi-Q-Lin-Am-Dayat Due's Wedding (2013) Kelantan Am-Saa-Dayat-Ezi-Zec-Elly

Dah kahwin

Image
بِسۡÙ…ِ ٱللهِ ٱلرَّØ­ۡÙ…َÙ€ٰÙ†ِ ٱلرَّØ­ِيمِ السلام عليكم Semoga Allah memberkati kamu berdua dan menyatukan kamu berdua dalam kebaikan..InsyaAllah~        Akad sudah termeterai, kenduri pun sudah selesai. Syukur ke hadrat Ilahi, teman seperjuangan seorang ini sudah menemui pasangan hidupnya. So, dalam group ClusterCrews 2 orang yang dah kahwin, tahniah yer korang! The rest?? Tunggu~~~~~        Hari ni walimatul urus Zim sebelah perempuan kat Telok Panglima Garang, so tengah hari Ezi mai amik aku sama Q & Lin. Rasanya tak sampai la sejam sebab jalan pun takde lah jem sangat, seingat aku la kan. Sampai2 jer terus greet mak Zim dan soru la apa lagi.. Time - time camni la nak merasa lauk pauk yang pelbagai dan yang paling best ada nasi minyak sama air sirap. Aha~ Simple.        This time terlepas lagi untuk ke majlis akad nikah sebab dijalankan pada malam sebelumnya, tak berkesempatan lagi nak hadir. Khabarnya sangat...